förkylning botas bäst med film! :)

hej på er!

Nu har även jag åkt på en förkylning, ligger hemma just nu och har blivit barn på nytt. Jag har redan kollat två disneyfilmer idag och jag bara älskar dom. har hunnit med hitta nemo och herkules! Jag håller på att ladda ner boxar med disneyfilmer nu, jag hittade en kille som har lagt upp hala 15 boxar med 3 disneyfilmer i varje. Kan ju säga er att jag ska se disneyfilmer ett tag framöver, gud så bra det är! För er som är intresserade så kan ni gå ut på www.tankafett.org, sen söker ni bara på disney så kommer alla boxar upp, klickar ni på en länk så kan ni sedan läsa vilka filmer som medföljer i just den boxen. Lycka till med disneyfilmerna! haha!

Nu ska jag ösa i mig varmt vatten med citronhonung för att få halsen på lite bättre humör och sen ska jag ta några ibumetin för att få bort huvudverken. Ska proppa i mig c-vitaminer också, och hoppas på att jag frisknar till ganska snart! Men har ju filmer att titta på nu iaf, och vad botar inte en förkylning bättre än barnfilmer, man blir aldrig för gamal för disneyfilmer kom ihåg det! Nu kommer snart rebecka och hälsar på mig, får hoppas på att hon kan stanna här en stund så jag sliper vara själv det är så tråkigt just nu för det lär ta sin tid att få ner filmerna. Men det var allt från mig just nu, ha en bra dag, så kanske ni hör mer från mig sen!
take care / L


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0