Min nyfunna vän! ;) <3

hejsan!

veckorna springer iväg som vanligt, och jag kan knappt berga mig längre. Jag vill bara att det ska bli december månad och att julen snart är här.
Under veckan som nu gått så har det ju kommit en hel del snö ner, den har dock inte stannat kvar på marken och på alla små hustak, men riktigt mysigt ändå. Tråkigt bara att det ska vara så inihelvets kallt ute, får ju utrusta sig med vantar,mössa,halsduk,långkalsonger och hela paketet snart för att inte frysa häcken av sig när man är ute i detta vädret.

Annars har min vecka förövrigt varit väldigt bra, jag vet att jag är väldigt kass på att uppdatera min blogg men ska försöka bättra mig, det har jag sagt många gånger nu men, aja får se hur det gå med den saken! Kan vara väldigt svårt ibland och veta vad man ska skriva. inte så kul för er att läsa vad man gör varje dag lixom. för de flesta av er kollar väl min bdb så där får ni ju veta vad som sker i mitt liv varje dag så att de är inte så kul att skriva samma sak här, men försöker att slå ihop mina små hjärnceller som finns kvar och försker skriva nått som har med något annat att göra.
nog om det!

Denna kalla vinterdag har jag tiullbribgat min mesta tid till att umgås med min nyfunna vän rebecka rexed, vilken stjärna den bruden är! Älskar henne redan till 100%.. haha! vi var till stan en sväng förut och skulle se på idolerna som var i mitt i city. Men herre min gud vad folk det var. Men så är de ju när det är något speciellt som ska ske. eftersom det var så himla mkt folk så tog det oss ca 20 min inna vi själva insåg att de inte va så kul där, vi pegav oss ist till skalateatern och skulle hör om det fanns några biljetter kvar till volbeat i mars, men tror ni det fanns det eller? NEJ! helt totalt jävla slut sålt! ;S . Så då vände vi på klackarna och begav oss till bilen och åkt mot grums, bk nästa! där vi träffade typ hela frölundas hejarklack och fick på utsidan en frölundavän och en färjestadvän, dom var att bra full och igång dom. Fina kommentarer kläckte dom ur sig också. Resten av dagen har vi bara umgåtts och gjort lite små saker åkt lite hit och dit tror jag. Och även utfört några goda gärningar. tack för en riktigt kul dag rebecka! måste göras om..
Just det ja, jag kom på att jag ska med rebecka upp till dalarna och hämta hennes nya bil till vecka förmodligen, (a) hur kul kommer inte de bli? hah! längtar redan. och så bad hon mig följa med henne och köpa ett par nya skor också, klart man ställer upp som sällskap. nej nu ska jag inte tråka ut er mer med denna långa text, nu har jag tömt min hjärna på det ja tänker på just nu, och jag tror inte ni vill höra mer heller, så jag säger godnatt och sov gott, så hör ni mer från mig förhoppningsvis imorgon. 
Take care / L


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0