en ny skoldag påbörjad! *

Tjosan, nu är ännu en skoldag påbörjad, sitter i skolan och har religion. JOsefine är duktig flicka och hjälper mig med uppgiften som vi har fått om filmen vi såg igår, som var en psykfilm ;S helt sär var den! fattade ingenting. men får väl se hur det går med den! sen väntar ett spinningpass på njoy, gud så vi ska cykla! känner att det är välbehövligt att sätta lite fart på träningen nu. saknar den vältränade louise som jag var en gång men konditionen på topp. Okej, vi säger så här alla ni som läser min blogg jag lovar er att jag ska komma igång med träningen nästa vecka och ska inte äta allt för mycket sötsaker heller. Ska dra med mina flickor på lite träning och springning framöver nu så att vi kommer i toppform. Ni får fråga mig sen hur det har gått! :) nu har jag lovat er! så nu är det bara för lilla mig att sätta igång med träningen vilket jag vill eller inte.

Men nu ska jag hjälpa josefine med uppgiften, annars känner jag mig taskig om hon ska göra allt själv.
Skriver mer sen, ha en bra dag!          / Louise *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0