mycket kul på schemat framöver!

jämt nyss så kom jag och tänka på allt skoj som snart händer, snart dags att dra på ålandsfärja igen, boka utlandsresan, sunne är grymt efterlängtat (yyyyy uschåfy va snuskigt härligt det va! vill bara tillbaka nununu.. och nu när hösten börjar krypa på oss så vill jag bara att snön ska komma så att man kan ut på äventyr i backarna, med skidor på ;)..

Det är inte alls länge kvar tills höstlovet heller, hoppas att det blir ett kul lov med många härliga minnen. vi får hitta på något kul att göra då. får rota runt lite i förådet och se om man kan komma med några härliga förslag att lägga fram hos mina flickor.. får se hur det går! ;>
 gud så veckorna går fort! snart är det jul ;) heh!
nej nu ska ja går en promenad ja, röra lite på mig.. hurtig ska jag bli nu, deni ;) !

 måste bara säga att jag fick reda på en sak jämt nyss också, herregud.. blev i chock tillstånd där ett tag tills jag fick veta att det inte var sant. stackarna... men börjar däremot bli lite orolig själv. men de går väl över det med ;).. hah!
nej nu ska jag kila, jag håller vad jag lovar ;)..

pussssssssssssssssss           / lois *


Kommentarer
Postat av: Johan

Längtar oxå till snö o skidor! :) Sunne är oxå efterlängtat ;)

2008-10-21 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0