onsdag, dryg skoldag...

hejsan, detta får bli mitt första blogg inlägg. har suttit här nu och försökt få lite ordning på denna blogg men får nog kämpa med denna ett tag för att få det som jag vill, men det ska nog bli bra :).. dagen förövrigt idag har varit så jävla dryg, började med en film på religionen som sög, ärligt talat den sämsta jag någonsin sett i hela mitt jävla liv, blev så sur efter den filmen. sen dubbelpass i svenska jippi lixom, ännu jobbigare! håller på med en debbatartikel som är så drygt... nu sitter jag i media salen med en laptop har historia tills 4, sen ska jag sätta mig på bussen hem och set ska bli så himla skönt vill jag lova. :)

idag är ingen vanlig dag, för idag är det mammas födelsedag, hurra hurra hurra! ett stort grattis till henne.
big fat love til dig mammsen! <3 som ni själva förstår så blir det ju tårta och paket till mamma sen, och hur gott äre inte med tårta? ;) mummmmms!

men nu ska jag jobba vidare med ryska revolutionsuppgiften, ha en underbar dag allesammans :)...

/ louiseh *



Kommentarer
Postat av: Maria

fin blogg :D

2008-10-15 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0