Tisdagsmorgon!

Nu startar min skolvecka, var ju hemma igår men idag har jag ryckt upp mig och sitter nu i skolan. Tisdag idag vilket innebär att vi jobbar hela dagen med vad vi vill, för min del får det bli svenska & samhällsuppgiften.. nu när jag satt här och tänkte så kom tanken på träningen upp i mitt huvud, har ju lovat er att från och med denna veckan så ska jag sätta igån, så får väl ut och springa eller ta en lång promenad sen när jag kommer hem, känner att de är jobbigt och att jag inte orkar men samtidigt väldigt skönt att få en lång promenad med frisk luft (yyyyy.. Hur jobbigt kan det vara att gå ett vara på grums? detta fixar jag idag! hehe.... :> Jag lovar ;). Så då vet ni vad jag gör idag, jag promenerar (Y) (A)

Men nu ska jag jobba så jag får något gjort denna tisdagen, vi hörs sen! jag återkommer med hur det gick med min "promenad" ;) haha!      pusss / louise *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0