22 april..

ojojoj va länge sen det var jag skrev nu, har varit så himla skönt med lov så jag har bara släppt allt o levt livet. haft fullt upp hela tiden :) hehe! så jag har helt glömt bort bloggen ;s

ca 2 veckors påsklov var precis vad jag behövde, gud va skönt det har vart. mesta delen av lovet har jag spenderat med rebecca o co :) hehe! mkt trevligt att få umgås med henne igen. men jag har inte glömmt bort er andra för det, det får ni inte tro. hoppas alla hade ett bra lov för det hade jag. mycket grillning blev det och många utflyckter, mkt bilåkning och lite solning och allmän njutning av livet. hehe! hur skönt? :) och festande blev det ju såklart lite av också.



"grillmästaren" henka..



väldigt dåligt kort, men de är iaf rexx o grill co :')



sen vart det dax för att äta :)
efter denna mysiga middag, bar det iväg in till stan en sväng.
tror vi var 3 bilar eller nått. mkt trevlig kväll!


jag har blivt lite dålig på det där med att ta kort, men några fick jag ihop under lovet iaf. jag funderar skarpt på att skaffa mig en systemkamera :) skulle vara kul att ha, så man kan ta bra kort. eller så får det bli en ny digitalkamera för den jag har nu kan man nästan slänga i sjön för den suger. någon som har några tips på bra kameror kanske? :)


vad ska man hitta på idag då tro?
hör av er om ni vill göra nått..
puss & kram / louise *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0