underbar dag!

hejsan allihop!

gårdagen blev rätt bra tillslut ändå, malin kom upp till mig så bestämde vi oss för att gå ut så vi gick bort till peter och hos han var även säther och simon. dom hade precis grillat när vi kom himla otur att vi inte kom lite tidigare så vi kunde provsmakat lite ;) hehe! vi blev iaf kvar hos dom ett par timmar på kvällen där, kvällen bjöd på prat och skratt i massor. man har alltid kul med dom där pöjkera :) hehe! lustikurrar alla tre :)
rebecca o amanda kom förbi en sväng också men dom åkte nästa direkt till rebeccas häst.
vi sysselsatte oss med bool och kubb där på kvällen, trevligt! :) hehe!
sen kom nisse o thorin förbi för att han skulle ha hjälp med ljudet i bilen så säther fick ställa upp :)
jag och malin åkte med dom på en tur och sen avslutade vi kvällen med att följa med björling till nyängen.
trevlig dag, den tackar vi för.

idag är vädret underbart ute och jag och josefine ska ta ut cyklarna sen och ta en cykeltur till slottsbron och hälsa på amanda o co :) det ska bli skönt att få komma ut o cykla o röra lite på sig. bra träning för benen också ;)
men nu sitter jag innen när det är så fint ute de funkar inte, måste ut nu i solen.
ska sätta mig i solen o käka glass nu.

     


        våren är här, gud va härligt! snart kommer sommmmar (a) tihihih! :):):):):)

ha en bra dag allesammans, puss & kram / lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0