kvällsträning..

hej igen,
kvällen blev inte så lugn som jag trodde idag..
springtur på 4 km + styrka med felicia är nu avklarat :) och jag måste säga att det känns underbart nu efteråt. Men jag vet nån som har träningsvärk i vaderna imorn ;) haha!
Nu är jag ny duschad och sitter här framför datorn och äter en riktigt stor kvällsmat så här efter träningen. Nu är man äntligen igång, och vi har sagt nu att vi kör stenhårt varje kväll nu denna veckan, och hoppas på att det fortsätter så. Men de tror jag att det kommer att göra när vi väl kommer in i det. det är ju trots allt riktigt skönt efteråt :) Ska försöka träna lite gym också, men det kommer nog snart de med.. Man måste ju börja nån stans.



nej lite mer slapp nu innan läggdags, jag tror jag sover rätt så gött inatt nu efter detta.

puss / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0