nu ett kvälls inlägg

jag har inte somnat än hörni trots att jag var helt förstörd förut, ist valde jag att egna min dyrbara tid åt att se en 2 och en halv timme lång film. Och jag kan säga er att det var lätt värt det. Seg som jag alltid är när det gäller att se filmer jag länge tänkt att se så har jag nu sett män som hatar kvinnor. Det var en riktigt bra film, som man levde sig in i, eller jag gjorde iaf. Har sötte bänkad framför denna film nu i exakt 2 timmar och 25 minuter. en otroligt spännande mordhistoria som tar upp mkt känslor och ja vad mer kan man säga, den var riktigt bra helt enkelt. det är min åsikt. ni som är lika dryga som mig och missat denna filmen ta er tid att se den, det är lätt värt det. Med trevlig och mysigt sällskap kommer den bli en succé film. Riktigt den känslan fick dock inte jag uppleva har sett den själv nu i brist på annat att göra, men hade gärna sett den med sällskap. ;) hehe!



Nu sitter jag här och försöker beskriva för er vad jag nyss sett o va bra det var men tänker inte göra det mer nu, ist ska jag äta en lyxkvällsmat tillsammans med min mamma.. och ni kan aldrig gissa vad det bjuds på va? ;)
FRUKTSALLAD ;D mumsfillibabba ;p så jag har inte tid att skriva mer nu, ska avnjuta denna kvällen med mamma som sagt sen är det läggdags efter en helt okej dag trots allt. Den fick ett bra slut, precis som i sagor ;) hehe!

puss o kram på er, ha en bra torsdags kväll / Louise

Kommentarer
Postat av: sara

vem andré från vålberg? :) amsell kanske ;) ?

2009-08-31 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0