riktigt tung dag

vad ska man säga? ojojoj och åter igen oj, fy fan rent ut sagt va trött ja är efter denna långa skoldagen. Kulturhistoria, svenska B, Engelska B och matte B på samma dag ingen bra idé.. helt slut verkligen, och mitt huvud värker. har inte mkt mer att säga om dagen. va med sofia och henne mamma till bergvik en stund efter skolan och nu är ja äntligen hemma igen. Nu får det nog bli en film, och jag kan lova er att den hinner man nog inte se mkt av innan ögonen har stängt säg och jag sover så gött ;) hehe! så trött är jag just nu. not good! inte bra för mig att somna nu heller för då kommer ja aldrig somna sen när jag väl ska sova. haha! vilka problem man kan ha ibland hörni, vi får se helt enkelt hur detta går. ska försöka hålla mig vaken så länge jag kan iaf. Wish me good luck ;)



puss och kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0