sista sommarlovsdagen..

det blev inte mkt sova inatt inte, jag gick till felicia igår kväll där var malin också. vi satt och kollade friidrotten. Man missar ju inte Bolt lixom ;) hehe! vilken stjärna den killen är. 3 guld och 2 världsrekord, vilken kille ;p vi fick besök av två killar på kvällen, trevligt. blev lite poker med dom. Men ja blev så trött på de så ja gick all in o förlorade ;) haha!

vi gick även över till mikkis och kollade läget hos dom när dom festade loss. Vi blev kvar en stund där bland allt folk. det blev till en början en riktigt trevlig lördagskväll, men saker hände och humöret sjönk till botten. Jag blir så jävla trött på folk som inte kan beté sig som folk när dom går på fest. helt sjukt vad folk hittar på sjuka grejer. snor grejer av folk och förstör... RESPEKTLÖST!! menmen intre mkt att göra.

idag är det ju sista dagen på sommarlovet också, den har bestått av slapp med malin o felicia. massa prat om gårdagen och en hel del skratt åt de hela också faktiskt. Det går ju inte göra så mkt mer än att skratta åt de. NU står felicia i köket och diskar för fullt medans jag och malin sitter i soffan och kolla jönsonligan spelar högt på tv:n ;) hehe!
hörde en fågel viskade i mitt öra att de vankas grillning hemma hos familjen högberg ikväll, det gillas skarpt från min sida kan jag lova :) vad mer kvällen kan erbjuda väntas bara att se. Får nog bli en tidig kväll idag om man ska orka upp till skolan imorgon. 10:00 kör skolterminen igång igen
 
hoppas ni har haft en bra helg och lycka till för alla med skolterminen ;) hehe!
puss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0