dålig update nu på sista tiden :/

tjenna allt folk!

fredag och veckan är äntligen slut och helgen är här, idag har man inte gjort mkt, blev ingen skola på grund av att min ryggverk har kommit tillbaka ;s hatar det! men det går över efter några tablettert och vilande. idag har jag vart med älsklingen en stund, och efter ett tag kom mansi och erica och hållde oss sällskap. mycket trevligt. :) under dagens gång har jag josefine o felicia försökt och fixat skjuts upp till arvik till anton och brorsan och dom :) till slut fick vi tag på krisse och tommy som var snälla och körde upp oss till arvik till anton brorsan o dom :) hehe!

nu sitter vi här upp i arvika och nyss kört teqilarace ;) hehe! och humöret är på topp ;p hoppas på en toppen kväll med trevligt sällskap. :) sitter här med dom gammmla goda vännerna och festar och dom gammla goda låtarna rullar för fullt och även nya partyklassiker ;p
nu ska jag vara social med folket som är här och partaja vidare. hoppas ni får en toppen kväll idag, för det ska jag ha!

puss&kram på er där ute /  lois * :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0