en mycket händelserik dag

hejsan på er..

vaknade av väckarklockan i morse som vanligt och då var det bara att pallra sig upp ur sängen hur jobbigt det än må vara, låg väldigt skönt imorse i sängen menmen upp kom jag ändå. make up & fix sedan buss till skolan, hade bara matte och engelska idag så slutade vid 12 idag så det blev även en slapp avslutningsdag nu så där innan lovet och allt, mycket skönt.

Jag och felicia tog 12 bussen hem till grums, när vi kom hem så följde jag med upp till felicia en sväng och sedan var det middag med pojkvännen johan och jitti. ni var underbara grabbar, tack så mycket för maten super gott (y) <3
efter det så blev det bara slapp och mys i soffan hos johan, vi kollade ronja rövardotter, det är ju aldrig fel ;) hihi!
sen skulle jocke gå hem och packa för han ska iväg o åka skidor imorgon så nu ser jag inte han på hela helgen eftersom vi åker imorgon på färjan. men tur att det finns telefoner iaf :) hehe! annars vet man inte hur de hade slutat.


resten av dagen ska jag packa och fixa allt in i minsta detalj inför i morgon sen blir det väl slappt framför tv:n, let's dance osv hos felicia kanske. :) men just för tillfället så sitter jag här alldeles ensam hemma och väntar på att rebecca och thorin ska komma förbi och lämna pengar. det var ett tag sen man träffade henne så de ska bli trevligt. :)
men nu har jag tyvärr inget mer att säga till er, kanske ska ta tag i packningen och kläder osv för det är fortfarande ett stort problem för mig, att de ska vara så svårt att välja kläder ;s hehe!

nu hör ni inget mer från mig under helgen, men får hoppas att ni klarar er ändå. ni alla får ha en kanon bra helg iaf, så hoppas vi på att allas sportlov blir kanon bra :) puss&kram på er! / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0