Ännu en ny onsdag & Felicia fick ragg på bk ;)

Tjo!

Sitter i skolan nu har nyss vart på bk på våxnäs med mina flickor. Riktigt slappdag i skolan idag, två lektioner har vi bara plus matrast i 2 timmar. Så vi har vart på bussgods och hämtat idas teöefon nu på morgonen och sen har vi sötte på bk en stund och pratat om allt mellan himel och jord. skönt det med ibland.
Jag måste bara berätta att förut när vi satt på bk så var det två killar som satt vid ett bord en bit ifrån oss, och lite senare när de sötte där ett tag så kommer den ena fram och ger felicia en servett och säger att hans kompisa ville att hon skulle ha hans nummer, ;s ;) haha! Felicia hade bleve inspanda av en kille.. Gud vilka goa människor det finns här i världen. Hur söt som helst var han när han kom fram där med nummret. ahja nog om det.



Inväntar sista lektionen för dagen nu som börjar 12:40-14:00 sen blir det att sätte sig på bussen hem mot grums.
Vad som står på schemat förövrigt idag har jag ingenaning om, får se vad som tycks hände en onsdag som denna.
Dagen fick en väldigt bra start i morse iaf xD hihi! tack sweety <3 Är på så bra humör idag för det..
Det var allt jag hade att säga just för tillfället men kanske skriver ett inlägg till ikväll om vad som händer mig ikväll.


( en osminkad louise, haha! söt?)

Kan dra gårdagen snabbt också, ingen skolan för min del. "missade" bussen, hade gjort mig klar för att gå till skolan men gick och la mig en stund för att bussen inte gick än på ett tag så jag lyckades somna och vaknade inte förän det var för sent att åka dit. eller jag tyckte inte att det var någon idé. Bror var också hemma från skolan spå det blev fim och gh med han till svensson kom hem till oss efter att han hade slutat. Följde med dom ner till johan, för bror skulle hjälpa johan att skruva på en massa mopeder o skit. Så jag hållde svensson sällskap.
Senare på kvällen blev det film med honom, black christmas & the grudge fick det bli. Mysigt som attan vännen.
Nej nu ska jag kila, Ha en bra dag allesammans. :) pussssssss / lois*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0