den efterlängtade julafton har anlänt!

hejsan!
 vaknade upp på julaftonsmorgonen med vendela berdvid mig i sängen. Vi gick upp för att äta en god julfrukost tillsammans med mamma och bror, eller jag åt bara för vendela skulle äta frukost med sin egen familj. det var en jätte god frukost med julskingssmörgås mm. hur gott? iiiihh.. sen var det dags att öppna första klappen, vilket jag hoppasde på skulle vara en ny telefon. vad tror ni jag fick? jo en ny telefon. så ett stort tack till mamma monica som var så snäll. sedan var det bara att hoppa in iduschen och sen fixa till sig .lite grann inför julfirandet hos mormor. vid 2-halv 3 blev vi hämtade och åkte till mormor för att kolla kalle anka, käka den goda julmaten, umgås och framförallt öppna mera klappar. Det blev en del klappar till oss alla och jag tror att alla blev nöjda och glada över vad dom tycktes ha fått, vilket är poängen med att ge julklappar. Så jag kan nog inte säga mer än att julafton detta året belv väldigt mysigt, och jag tckar även detta år för alla klappar som man alltid brukar göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0