Fredag fredag och äntligen fredag!

tjooo!

Sitter just för tillfället i sklan på sista lektionen nu som är GK (grafisk kommunikation) slutar egentligen kl 14:50 idag men eftersom inte vi har något att göra så får vi smita här ifrån lite tidigare. redan 13:30 faktiskt, hur skönt? Endast en halv timme kvar tills dess. Felicias syrra kommer hit och hämtar oss då eftersom hon ändå var i stan och skulle hem till grums.


( semla spa, kålsnäs i sommras! grymt saknat..)
 
Nu har äntligen fredagen rullat in på schemat och jag giller't ;) iiiihh!
Idag ska jag och jozz spendera kvällen/natten med små söta grabbar. Hoppas på en bra kväll. Bilder får ni imorgon här på bloggen ifrån kvällen som inväntas här nu.



Just ja, let's dance är det ju idag också! det kommer nog att missas idag :/ tyvärr! men det går ju repriser som tur är. hihi!

Men nu kilar jag, Skriver kanske lite mera sen när jag är hemma. annars vill jag hälsa alla en mycket trevlig fredagskväll med hemma mys frmför tv:n, party, umgås med vännerna eller vad nu dagen har att erbjuda. NI får ha en mycket bra kväll iallafall för det ska jag ha! hoppas jag! hihi..

Take care / lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0