fredagkväll och jag har super tråkigt...

hej på er!

Sitter hemma och har så tråkigt man kan ha så ja tänkte att ja lika gärna kan passa på att skriva lite eftersom ja inte gjort de på ett tag nu. sov hos älskling inatt och ingen skola blev det idag heller. Denna skolveckan har vart så himmla ovärd så ingen mening med att ens gå dit. Alla går lixom hem efter lunch ändå om inte innan luchen och ingennärvaro tar dom heller så de är ju ingen lärare som vet om deras elever har vart på de dom ska under dagen. ;o noll koll lixom!
Så idag har jag inte gjort alls mycket, låg kvar i sängen hos älsk ett tag imorse medans han gick till skolan o var duktig. Så ja somnade omen stund där o vaknade igen vid 10 nån gång då gick jag hem o käkade sen kollade ja en film och somnade igen :) hehe! Det är alltid gott med lite extra sömn eller va säger ni? Sova är en av dom sakerna jag älskar mest av allt. så skönt äre... jag sitter här nu och är väldigt godissugen och funderar även på om jag ska åka en sväng till vålberg. André och jocke saknar mig nog :) hehe! så får nog hälsa på dom en sväng kanske.

imorgon lördag vad händer då?
någon som är sugen på att hitta på nått?
bara att höra av sig isf, smsa eller ring :)



musik poppas för fulla muggar här, måste erkänna att man blir på sånt jävla partyhumör av musik :) så skönt, musik är också en sak som man bara inte kan sluta älska ;) hehe!
Men nu måste ja sluta, josefine hänger med mig till vålberg nu så vi får ta o kila bort till bussen.
Ha en super bra helg allihop :) pussssss / lois*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0