jullovet!

hej på er nu är jag tillbaka igen,
jullovet rullar på för fullt, och det är inte alls länge kvar tills skolan börjar nu igen. usch vilken hemsk tanke! att behöva tänka på skolan nu det är helt onödigt därför ska vi inte göra det utan ist ska vi njuta av det som är kvar.

Jag kan ju ta och berätta för er vad som har hållt mig syselsat under lovet
fram för allt så har jag försökt att umgås med så mycket vänner som möjligt och det kan jag nog säga att jag har lyckats ganska så bra med. jag har inte umgåtts med samma folk hela tiden utan försökt att variera mig lite. det kan ju vara kul att få vara med såna man inte gör så mycket tsm med annars. Det är väl egentligen det som jag har gjort. visst man har ju gjort massvis med små saker men för det mesta har det varit vännernaa, jag har inte åkt bort någonstans eller så utan jag har hållt mig till grums än så länge. det hade inte varit fel att ta med sig ett gäng och åka skidor någon dag. jag är grymt sugen på att ge mig ut i backarna och bara njuta av det. eller vad säger ni, skulle inte det vara bra härligt?

jag har inte mycket mer att säga just nu, :) men ni får ha en fortsatt bra dag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0