Ny termin i skolan nu, och usch vilken natt!

hej på er!
inatt vare den värsta natten på länge, jag vaknade inatt vid 03:00 av att jag hade sveriges värsta mensvärk och ryggvärk. Jag låg och vred och vände mig jätte länge men till slut var jag tvungen att pallra mig upp ur sängen och värma vetekudden och stoppa i mig tabletter. sen var det bara upp och lägga sig igen. Så jag somnade till slut men det var inte roligt för mig inatt det var kämpigt som bara den och det gjorde så ont så jag visste inte vad jag skulle göra. Förstår inte vad som har hänt men jag håller bara tummarna nu på att det kommer att gå över snart för jag pallar inte denna värken längre.

Som ni förstår så blev det ingen skola för mig idag pgv värken, det blev ingen skola för dom andra flickorna heller idag så det gjorde inte så mycket att jag inte var där. hehe! JAg tycker så synd om dig också ida, hoppas att allt löser sig för dig gumman. Vi finns för dig, det vet du!

Nu sitter jag här hemma med Felicia & Josefine och pratar om alla måsten under 2009...
Det finns en hel del som ska göras, färjan, kolsnäs, magaluf, stockholm, göteborg massor av sol och bad och mycket mycket mer.
Så idag har vi tänkt att vi ska gå ner till resebyrån här i Grums för att se om vi kan få lite broschyrer och information om utlandsresan. iiiiihh vad jag längtar, i juli drar vi flickor! wiiiiiiieeee... xD


men nu ska jag vara med i diskutionerna här, skriver mera sen eller imorgon.

Ha en bra dag allesammans, pusssss / L



Kolsnäs förra året, ganska så onyktert om man säger så!
partypinglor vi jozzzz ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0