planerna för Turkiet till sommaren är på gång!

hejsan igen gott folk!

Nu är skoldagen slut och jag är på såååå bra humör idag och det känns hur bra som helst. tänk om alla dagear kunde vara som denna. När jag kom hem idag ringde felicia till mig, hon skulle ju vara kvar i stan idag så hon ringde och berättade att hon ida och amanda hade vart inne på resebyrån i stan och frågat lite om utlandasresan som vi hade tänkt att göra till sommaren. Vi hade planer på magaluf men lutar mer mot alanya i turkiet nu ist. Vi ska betala endas 5000 någonting och det ingår massor av bra saker, tex: flyg dit och hem, mat på flyget frukost varje dag på hotelet, 4 stjärningt hotel och mycket mycket mer. Jag är så glad, och hoppas på att denna resan kan bli av nu. Att få vara på alanya den 12-19 augusti med bästaste josefine, felicia malin och amanda går inte ens beskriva hur bra det kommer bli. Det kommer göra att sommaren 2009 kommer bli den bästa på väldigt väldigt länge. Nu ska jag bara prata med mamma och så. och se till så att hon är med på allt detta. Det skulle vara mitt livs största och bästa upplevelse i mitt 17 åriga liv.




Gud så otroligt skönt att få ligga nere vid stranden med mina flickor med en drink och bara må hur gott som helst!


Finns mycket annat denna dag som har gjort mig på bra humör också. förstår inte hur människor kan vara så söta som vissa har en tendens till att vara ibland. Jag blir kär i er när ni håller på så där. hihi!
Bra söt du snyggingen min! hihi! <3

Men nu ska väl jag se till att få lite mat i magen sen måste jag se till att mupp felicia följer med mig till ålviken annars spricker mina planer för idag och det vill jag verkligen inte när dagen hitils har vart den bästa på väldigt länge. hihi!

ha en super bra dag ni med alla söta små raringar där ut / Lois

Kommentarer
Postat av: felicia

se till att få nu då din snygging, och ålviken kan vi ta ngn annan dag eller? pussgumman <3

2009-01-15 @ 20:16:06
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0