pokerkväll med flickorna!

hejsan!

Igår hade vi en pokerkväll hemma hos felicia, det var jag felicia malin och josefine. vi hade hur trevligt och mysigt som helst. vi spelade poker, pratade en hel del faktiskt, rede ut lite saker också eller vad säger ni tjejer? hihi. och sen fanns det ju även en del godis och chips med i bilden. Men det är alltid gott. pokerspelet höll på en bra stund kan jag lova, vi satt från halv 8 på kvällen till närmare 1 på natten :) hehe så det tar sin tid. Men josefine tog iaf hem segern till slut, så ett stort grattis till nybörjarn! jag tackar er så mycket för denna kvällen det får vi göra om så småning om men då med mat också :) wiiiiiiieee va mysigt!


  

  

  



Idag har jag inte gjort ett skit typ, jag var iaf iväg till doktorn med min rygg förut. men hon lunde inte se några större fel så hon ska skicka mig på röntgen ist, så vi får hoppas på att det visar vad felet är där ist. För jag klara faktiskt inte av att ha så här ont längre. kan knappt sitta upp för att det gör så ont. Doktorn sa även att hon skulle beställa tider åt mig hos en sjukgymnast för att jag skulle få träna musklerna i ryggen och kanske då får mindre värk.
Det roligaste av allt här i Sverige vet ni vad det är? Det är att dom anställer utlänska läkare som jag lovar inte ens fattar et skit av vad det är vi vill ha hjälp med egentligen. Jag fick en japan eller kines eller vad hon nu va förut, inte för att jag har nått emot dom men det är bra roligt att dom kan anställa folk som knappt förstår svenska och sen ska dom kunna lära sig medecinska termer och så vidare. herregud! Sverige i ett nötskal! haha... men nu ska jag kila upp och ta mig lite god kvällsmat. skriver mer imorgon eller sen kanske.

take care, PUSSS  / L

Kommentarer
Postat av: Rexed

Gör som jag gör :) säg att du vill ha en svensk som fattar vart felet är :) de gjorde ja o nu är ja iaf på rätt väg ;) <3333

2009-01-05 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0