sista dagen på lovet, usch va hemskt!

hej!
idag är det tisdag vilket innebär att det är sisat lovdagen idag. imorgon börjar skolan igen och vi måste börja anstränga oss igen och lägga ner oss på skolan. Det har varit så skönt och haft lov nu i npgra veckor och bara kunnat gjort precis vad man vill. Man kan väl säga att jag är riktigt ut vilad nu iaf så detta med skolan orkar jag nog ett tag nu, det svårast kommer ju vara att komma upp nu när man har vänt på dygnet helt totalt.

Idag har jag inte gjort någonting, jag har bara låge hemma i sängen och vilat, kollat tv och så har ju såklart datorn hållt mig syselsatt ett bra tag. hihi!
Andledningen till att jag har vart så slö idag är för att jag har så ont i ryggen plus att jag har sveriges värsta mensvärk på köpet. Tror aldrig jag har haft så här ont i hela mitt liv, så plågas jag med den här värken imorgon med så vet i tusan om jag pallar skolan, för det är så illa att jag knappt kan sitta upp ibland. Men vi får hoppas på att det är något bättre imorgon, för jag måste få träffa ida och Amanda men amanda kommer säkert inte denna vecka så de blir väl ida man får se då iaf. Jag har saknat er två jätte mycket under lovet, så det ska bli kul att träffa er igen.




Men nu kurrar min mage så nu ska jag försöka pallra mig ur sänge o se om jag o mammi kan fixa lite god kvällsmat, ni får ha en fortsatt trevlig tisdags kväll gott folk. Ikväll iblir det nog en hel del tv tittande. jag har hört på rycktes väg att det börjar ett nytt program idag på kanal 5. det handlar om att frisörer tävlar om vem som gör bäst frisyrer tror jag ;s hihi så det ska jag nog ta en titt på och se om det är något att se.
take care, pussssss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0