skit snack! ;o

Fyfan vad jag är trött på Grums asså, det går fan inte säga någonting eller göra vad man vill förän det snackas för fullt i hela jävla grums från alla håll och kanter. Är det så kul med skit snack? är det hobbyn här eller som folk säger? man börjar fan fundera ibland, fan vilket skit ställe. Jag ska här ifrån snart de säger jag bara, sen skiter jag i vad alla andra tycker. Man vill ju lixom kunna gå och röra sig som man vill utan att det ska snackas. nu menar jag inte att det snckas om bara mig i grums utan alla har en tendens till att sprida ut massor av skit i det här samhället. vilket jag börjar blir mäkta trött på. det behöver inte ens vara skit snacka man säget till nån men det ändras så fort och tillslut så får man höra något helt annat än det man hade sagt från början. så jävla menningslös så det är inte sant.

Men en sak är jag mycket glad över och det var väldigt bra att de löste sig till slut. Hoppsa att de kan vara så här nu, så jag slipper att slösa mer energi på att var grinig. men ett problem finns ju fortfarand kvar i min värld som tyvärr är olöst och som det ser ut nu så kommer det var så :/. vilket inte jag vill men ska du vara sur på mig för att jag sa fel ord till  dig så får du väl vara det då, men jag ber om ursäkt iaf. och har gjort det några gånger nu.  menmen nu ska vi se framåt ist det är snart nytt år och då ska vi ändra på saker och ting. hoppas på ett underbart 2009 :)


Kommentarer
Postat av: Kristina Moberg

Är de Felicia du menar

2009-01-12 @ 23:05:33
Postat av: Anonym

nej det är inte felicia jag menar ;) hehe!

2009-01-16 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0