volbeat spelas för fullt i mina öron, vilket betyder att jag är på bra humör.. :)

Ursäkta min dåliga uppdatering nu i veckan men har haft så mkt annat för mig.
Men ja hoppas ni inte dör för det! Kan berätta för er att igår fredag alltså, så samlades alla vi flickor hemma hos felicia, och där blev det myskväll med chipsskålar, dipp godis and you name it! ;) mumma! tihi..
Let's dance fick stå för undehållningen dom första timmarna sen kollade vi en film, nämligen she's the man. Riktigt bra film förövrigt. Inte den nyaste kanske men bra ändå. Rekomenderar den för er som inte sett, vilket jag tror dom flesta av er har gjort. Sen när klockan började dra sig mot 01:00 och filmen var slut sp vra jag väldigt trött så jag trippade hemåt med mina små fötter och begge benen var med, vilket nog var en himla tur. :) hehe! när jag kom hem så blev det film med bror och svensson. vi kollade halloween 8, bra skräckfilm! Men man måste se dom innan för att förstå, om ni hade tänkt att se menar jag. Men gårdagen var helt okej, och jag tackar alla som förgyllde min dag! :) ett stort tack till er.


josefine <3


Malin <3


Ida & Felicia <3


elin <3


och så var det ju jag då, Tack återigen för kvällen brudar! :)

Idag är det lördag och jag sitter här i stress och försöker komma på vad jag egentligen vill göra idag. Flickorna ska ut och vill gärna ha med mig om jag har förstått rätt. Men själv så vet jag inte om jag orkar fest idag, men det hade absolut varit riktigt kul att få gå ut en kväll med alla er igen, för som sagt det var ju ett tag sen. Så blir jag med dom så bär det nog av till stan, 18 års fest ;p wiho! hehe.. Blir jag inte med ut så blir det väl en lugn hemmakväll med singstar gh och lite sånt som kan fördröja tiden lite fast ändå är kul. Sen blir det nog en och annan film, och så kan man ju säga till mamma att man vill ha något riktigt gott till middag. Då blir dagen perfekt även om jag inte får spendera den tillsammans med mina flickor. Men det kommer ju flera gånger eller vad säger ni? :) men jag hoppas att ni kan får lika kul även om inte jag följer med er. Fast det är ju alltid roligast om alla partypinglorna är med samtidigt, när vi är i farten kan inget gå fel!



en sak jag har tänkt på nu under dom senaste dagarna är hur gott det egentligen är med mat ;o
asså tänk er att inte få mat på en hel vecka, va skulle man göra då? Usch att ens tänka den tanken får mig att må dåligt. Stackars små barn som bor i fattiga länder som knappt får nånting att äta på dagarna, som kanske blir glada av att få en halv potatis. Jag håller med josefine det är faktiskt synd om dom små barnen och får jag en bra ekonomi när jag blir äldre så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att hjälpa dom precis som dig josefine. Kanske inte bli fadder men hjälpa till på nått sätt iaf, det finns ju massor man kan göra. bara att skicka iväg gamla kläder som man rensat ur garderoben är ju en jätte bra gärning. Tänk på det,  ge bort dom istället till såna som behöver i stället för att bara slänga bort det på tippen. Nu har jag även skrivit lite om vad jag tycker, men håll med mig om att det är bra synd om dom? när man ser reklamerna på tv:n osv. Usch!

Nej nu ska jag slänga på en film sen får det bli dusch-fix-mat osv :)
Ska försöka göra ett val här nu också om vad jag ska hitta på idag!
Ha en super bra lördag alla sötisar där ute. :)
Take care / lois * 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0