- , 090329

hallo everybody!
nu är helgen snart över igen, det börjar nu närma sig söndagkväll och jag ligger hemma på soffan och bara mår. hur skönt som helst. orkar inte gör något speciellt men varför ska man göra det på en söndag, söndagar är till för att slappa på tycker jag, så därför tar jag insiativ till de och gör så :) hihi!  
hur som helst min helg har väl vart bra, fredagen blev tillslut hemmakväll ändå men mamma :) mkt mysigt. tacos, let's dance och massa godis o chips, på helgen är man värd att unna sig allt de där goda, för det är ju så himlans gott¨så man kan bara inte motstå. iiihh! (; träffade lite goa människor senare på kvällen också, sen blev det att somna till eva och adam, grymt bra filmer de där. (: sen hade vi då gårdagen även kallad lördag, den spenderade jag tillsammans med mamma i stan på förmiddagen/eftermiddagen vi inhandlade lite nya kläder skor osv, det kommer bild på de imorgon eller nått. riktigt nöjd över mina inköp, det blev ett par jeans, mjukisbyxor, en tröja, en tunika, mascara, skor mm... 
sen skulle vi få lite käk i magen och då fick det bli kebabhouse, och då passar ju inget bättre än att vi åt en varsin kebabpizza, gott vare! och tack till mamma för en trevlig dag på stan, och tack för allt jag fick!

min mamma är en ängel och jag älskar henne mest. Hon har stöttat mig så mkt nu på sista tiden och verkligen försökt att hjälpa mig med allt och det uppskattar jag väldigt mkt (a) <3 


hon är bra söt min mamma, iiihh! love ya <33



kvällen spenderades hemma hos felicia med massa folk, mkt trevlig kväll, slutade väl dock inte lika bra men men sånt som händer.. tur att de gick bra iaf med dig gumman <3
och nu är söndagen här och jag bara slappar jag, och vet ni en sak?,  det ska ja fortsätta med resten av dagen, det blir kanske spela bingolotto med mamma sen och kvällen får avslutas med van veteren.. mysig dag, och jag giller´t (;  

nu blir det film och mysa vidare i soffan.

puss & kram / louise


 



jag och mamma satt och kollade igenom alla gamla fotoalbum igår också, och titta vad hag hittade.. världens sötaste kort på mig och brorsan (; hihi! super söta ju (a) iiihhh!
du är den bästa bror man kan ha alex, du betyder <3

nej nu får de va bra, hejdå! <3 / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0