lördagkväll, och vad ska man göra?

hejsan! 

sitter hemma i soffan nu med mamma jari leif amanda och brorsan nyss kollat hockeyn. färjestad-skellefteå riktigt bra match, färjestad vann stort med 6-0 riktigt utklassning. det är lördagkväll och vad ska man hitta på tro? någon som vill hitta på något så är det bara höra av sig..

igår blev det utgång med josefine, vi skulle till slottsbron till masen men när vi väl kom till slottsbron och hade gått och yrat på duvåsen en bra stund så hör vi att festen är slut och klockan var bara 21:00 då. ;s hehe! barnkalas eller? håller med mulle jag! så det var bara vända och gå över hela duvåsen igen, då möte vi massa folk och drog med dom tillbaka till grums ist, det blev så att vi hamnade hemma hos anton och folk blev det och kul hade vi ändå tillslut. en mycket lyckad kväll måste jag säga trots allt. den tackar vi för! :) <3
och mycket folk man inte träffat på länge kom så det var kul att få festa med er igen.





allt verkade för en gång skull börja bli bra igen men de tog inte länge innan vi var ovänner igen, men vill du att det ska vara så här mellan oss så är det upp till dig, jag orkar inte bry mig om dig längre du gör va fan du vill nu..
Ha det så bra med nya tjejen, haha! skrattretande ;s

nu blir det makeup och sen ska jag försöka på tag på min älskling josefine, för idag blir det nog repris på igår hade vi prat på igår iaf, får se hur det blir..
ni får ha en fortsatt trevlig lördagskväll gott folk!

take care / lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0