musik får mig att må riktigt bra! (:

hej på er!
ny dag nya möjligheter, idag är det tisdag den 31/3 och imorgon är det redan ny månad, gud va tiden går fort ;s
1 april imorgon glöm inte bort att luras riktigt mycket då :) hehe! för det får man ju faktiskt göra då. och det ör riktigt kul när folk går på allt man ljuger om, själv är jag en sån person som är väldrig lätt lurad, så för mig är de ju inte så kul för jag kommer ju gå på allt som sögs ja xD haha! menmen ;)

har ni nån gång tänkt på va mycket musik kan göra? musik är en sak som verkligen får en på bra humör. och det finns ju massor av musik, så det finns ju alltid något för alla :) riktig bra grej de där med musik, jag diggar den grymt mkt.




the veronicas - untouched
riktigt skön låt som sitter som bergg i huvet efter helgen.. hehe!
I go ooh ohh, you go ah ah
La la la, ah la la la
...... iiihhh!!





metro startion - shake it
skön den med! hehe.. (:



 
erik vee - far away
en låt till som får mig på bra humör :)


skulle kunna sitta här hur länge som helst och bara mata in låtar som får mig på bra humör :) men du skulle bli ett så himla långt inlägg så det skulle ni mog inte orka med. hehe!
jag avsluat inlägget idag med en låt till... men tänkte skriva lite till först.
Dagen idag ser förövrigt väldigt lugn ut ska nog få lite mat i magen snart, hjälpa mamma med tvätten och sen får det nog även bli en promenad.
ni kankse minns att jag sa en gång i ett inlägg att vi inte har nått badkar här hemma, men igår fick jag höra en bra nyhet, det är bara ringa till vaktmästaren här och be om ett så kommer dom hit med ett, bra va? :) så mamma skulle göra de nu under veckan kanske. Äntligen lixom, kan louise få uppleva dom där mysiga studerna i badrummet igen, med levande ljus musik och bara slappna av i en timme, hur underbart är inte det?  iiihhh!

för övrigt så kan jag berätta för er att det har vänt nu, jag mår bra igen... har inte mått bättre än jag gör nu på länge tror jag. det känns underbart, och detta ska jag nog tacka alla min underbara vänner för, det är ni som har fått mig till att se på livet på ett annat sätt och fått mig att gå vidare. ett jätte stort tack till alla ni som fanns där för mig under den jobbiga tiden, jag älskar er allihop, ni är underbara! <3




sista låten för idag få bli den här:


 

30 seconds to mars - the kill


nu ska jag laga mat, haré bäst allihop. puss / lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0