ni är bäst, tack så mkt! <3

jag satt nyss o tänkte på va mkt stöd jag fått av alla på senaste tiden, det är helt otroligt att ni bryr er så mkt som ni gör. jag uppskatar verkligen allt ni gör.. det är så himla gulligt och snällt av er. Ni ska veta vad mkt bättre jag mår pga allt stöd jag fått av er. amanda dig vill jag verkligen tack extra mkt för du har verkligen hjälpt mig igenom det här varje dag varje minut varje sekund och jag älskar dig. tack för att du finns! <3



men en annan liten söt filur som även stöttat mig grymt mkt trots att vi inte kännt varann värst länge är andré, han ska ni ta väl hand om, han är en underbar kille som är värd det bästa han kan få. Han förstår mig verkligen när jag mår dåligt och gör allt för att få mig må bättre. André detta kommer driekt från hjärtat som jag säger nu, du är precis som en kille ska vara du förstår, du lyssnar, du hjälper och du finns alltid där.  tack så jätte mkt vännen, du betyder <3


Kommentarer
Postat av: din amanda

gumman, det är klart att jag hjälper & stöttar dig igenom allt de här. har det själv jobbigt nu & du är den som hjälpt mig mest, som har pratat med mig mest! tack för att du finns, jag älskar dig otroligt mycket lousie! <3

2009-03-29 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0