riktigt dålig update..

hej på er!

Nu var det ett tag sen jag skrev och det har berot mycket på att jag inte har haft tid eller kunnat skriva. men nu är jag tillbaka och jag ska försöka hålla mig uppdaterad varje dag nu hädanefter. :)
som ni kanske kommer ihåg att jag frågade hur man fick ut ett klipp från youtube till bloggen och detta fick jag ju naturligtvis hjälp med, tack så mycket för det. :) (a)

idag är det måndag och en ny vecka står framför oss. blev ingen skolan för mig idag för jag känner mig fortfarande sliten och trött efter helgens bravader. dom vill jag tacka jätte mycket för, jag hade roligt som bara den och det var trevligt att träffa folk man inte sett på hur länge som helst. det får vi ta och göra om, tack till dig också pontus som hade festen ;p det blev en lång natt i lördags med festande och skaka rumpa, kom i säng vid 8 på morgonen och fick sömn i alla fall 2 timmar sen vare inge mer sömn på den möran. hehe! som ni förstår så bestog min söndag av massor av godis och film och mys med älsklingen. var så sliten och trött igår så ni anara inte.

inget studiebidrag får jag heller denna månaden :/ måste börja sköta skolan nu ordentligt. denna vecka kommer nog bestå av en hel del pluggande för mig. måste jobba i kapp lite nu med de ja ligger efter i. så denna vecka kommer nog minst sagt att bli jobbig och slitsam för min del, inte nog med att jag har massa pluggande att gör utan vi går till 4 varje dag också och är inte hemma i grums förän 5, jippi vad kul! INTE ;o.. menmen sånt är livet och det är bara att tänka positivt och se framåt ist. inte alls länge kvar tills lov igen tex. 
men nu ska jag inte skriva mer, nu m´blir det make up och sen promenad. ska bli skönt att komma ut i friska luften ett tag. ha en bra dag allihop
. puss och kram / lois  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0