tisadag den tjogofjärde mars..

tjenna!

sitter i skolan nu nyss kommit hit typ, blev massa förhinnder i morse och massa saker som kom i mellan så kom inte iväg föräns vid 11. men nu är jag här och är svin hungrig, får se hur länge jag orkar stå ut med att vara så hungrig, missade ju lunchen men det va inte så gott ändå enligt joss och dom så de spelade ju ingen roll.

går dagen spenderades hemma i grums. alltså ingen skola. men det var pgv att jag och josefine skulle ner till gymnasieskolan i grums och prata med studievägledaren om skolbyttet. vi får besked på torsdag hur det blir med det, men får hoppas på goda nyheter på torsdag. det skulle ju inte vara fel med några såna just nu för allt annat i mitt liv är just nu åt helvete, bara problem jämt och ständigt. menmen sånt är livet och nu lägger jag allt sånt bakom mig och umgås och lägger ist ner all min tid på mina underbara vänner. tur att jag har dom <3
efter besöket på åsfjärden knallade vi hem till mig och jag lagade mat åt mig och joss, det fick bli pommes nuggets och b-sås, supert gott :) (y) och även josefine var himmla nöjd med maten tror jag? :) hihi! tur det iaf..
sen kom rebecca och vi spenderade resten av dagen tsm med henne, blev några ärenden här o där, taxi hit och dit :) hehe! sen blev det borgvik och hämta hö åt hennes häst, träffade amanda mkt trevlig. <3 sen vidare in till stan sen hem till grums igen. Vi avslutade kvällen med att köpa mat åt henka och åkte till slottsbron med pizzan till han, men då hade han åkt iväg med magnus och skulle käka men vi stoppade han för vi hade ju köpt med åt han så snälla som vi är :) och åt den gjorde han xD som tur var!
Det blev mkt deeptalk igår mellan mig och rexx, jag finns alltid för dig gumman! kommer stötta dig igenom de här ända tills dagen då du mår prima :) <3
året 09 vekrar inte bli mkt bättre än det gågna året tyvärr, :/ inte som det ser ut nu. men vi kan ju alltid hoppas på en förbättring.

Idag får vi se vad man ska hitta på, blir kanske att träffa rebecca en sväng idag också, min lilla stjärna de..
nu orkar jag inte skriva mer, återkommer kanske senare. 
puss och kram / lois*

Kommentarer
Postat av: jossss

maten var jävlig god alltså :-D du kan de däraaaa

2009-03-24 @ 13:21:36
Postat av: svar till josefine :)

ja visst vare, jag tror jag ska satsa på de där med kockyrket ;) haha! du är välkommen på middag hemma hos mig på fredag klockan 19:00 gullet xD <3

2009-03-24 @ 13:23:26
Postat av: jossss

haha ja.. du ska nog de alltså :-D

hahah jag kommer på dirr när det gäller din mat SÖTO! ;-D fredag klockan 19:00, syyyns! ;-)

2009-03-24 @ 13:25:46
Postat av: svar till josefine :)

haha, bar det du sweety! då ska du få se på middag bruden ;) <333

2009-03-24 @ 13:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0