8:de maj..

nej nu är de skärpning som gäller, grymt dålig uppdatering nu...

hur som helst förra veckan var underbart bra, kunde nästan tro att sommaren var här ett tag, gilla vädret säger ja bara tills nu denna veckan. fy vilket dåligt väder de har vart, bara trist regn och blåst ute hela veckan, solen har ju dock tittat fram en stund vissa dagar vilket är bra men skulle ju absolut inte vara fel med sommarväder nu :)
Jag har även bleve riktigt bra på de här med att vara ute och gå nu igen, så de känns riktigt bra. Brännan börjar bättras på nu också, har dock fusk solat nu under veckan i solarium pgv de pissiga värdet.
valborgshelgen var riktigt bra den också, träffade vänner man inte sett på ett tag och hade det riktigt mysigt och trevligt :)

Felicia och ida åkte ju till skåne under valborg och är kvar där än, men imorgon kommer dom äntligen tillbaka och då blir det party :) tjejerna återförenas igen och vi ska ha en super kanon bra dag imorgon, vi håller tummarna för att värdet ger med sig lite imorgon också. för jag hade ju som sagt tänkt bära sommrig klänning imorgon. :) hihi! kommer upp bild på den så får ni säga vad ni tycker, riktigt fin om jag får säga det själv.





lite sommarkänsla i dom bilderna ;)

nu har jag nyss diskat och malin ligger där uppe i soffan och kollar på jerry springers show eller va de nu heter, kasst :D  haha! nu ska louise försöka ta sig till duschen klockan har faktiskt precis slagit 20:00 och jag har inte kommit så långt än så de är nog bäst att sätta lite fart om vi ska få nått gjort under denna kväll. vi har dock inga planer ännu men det kommer väl det med, vi tar kvällen som den kommer idag helt enkelt. :)
Ensam hemma hela helgen också, mamma och brorsan har åkt till lindesberg eller vad de nu hette ;) haha!
men inatt har jag iaf malin som sällskap, gud va mysigt vi ska ha xD



som sagt lovar förbättrad uppdatering nu framöver, hoppas ni får en bra kväll!
puss & kram / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0