helgen som gått!

hej på er!

var en till helg redan slut, gud va det går fort..
Fredagen bestod av lugnt hemmaslapp till en början men blev otroligt fest sugen senare på kvällen när musiken satte sprätt på mig så ja fixade mig lite snabbat och tog sedan sju bussen in till karlstad och hoppade sedan på 3:an och åkte till sara på sunstad. Där var även ida. så det blev en trevlig kväll tsm med hagfors brudar och ida såklart.

 


ni får mer bilder från fredagen sen hinner inte riktigt det nu, det var för segt. 

Lördag morgon tvingade ja mig upp vid 9 för att ja skulle med mamma och mormor till arvikamarten, det var trevligt men vädret var inte det trevligast kanske, gick runt med vinterjacka och jag frös nått så otroligt mkt så mamma köpte ett par vantar åt mig (a) det blev äben en hel del marknads godis vilket jag gillar väldigt mkt :) 
Kom hem runt 4 då vare bara krypa ner under täcke och mysa och försöka värma sig från höstkylan som var utanför dörren. Så det blev en lugn lördagskväll vilkeyt var riktigt uppskattat från min sida.

Nu är söndagen här och jag har nyss käkat mamma pastasallad, urgott! Nu sitter jag och väntar på att malin och hennes syster ska komma o hämta mig för vi ska in till karlstad och träffa ett medium, kan bli riktigt spännande. Det är vi och några tjejer till, återkommer om hur det var imorgon eller kanske ikväll.

Hoppas ni haft en bra helg, min var helt okej!
puss / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0