planerna planeras..

nu är vi grymt taggade på sälen kan jag lova, tankarna går och vi planerar för fulla muggar. stugan bokas denna veckan och jag är så grymt taggad så in anar inte, fyfan va kul vi ska ha.. Har längtat så till att detta ska bli av. Nu är vi ute i skapligt god tid men det märkte vi att det behövs stugorna är snart slut finns typ 5 st 10 bäddars kvar så där ser man va dom går åt fort. Men det kan man ju förstå också när det är sportlovet vi åker på. Nu ska vi bara samla ihop ett gäng som är spikat och klart. Är det nån som känner sig taggad så hör av er vet ja, det är alltid kul med mer folk. :)

JAG KAN KNAPPT BÄRGA MIG JAG VILL HA MARS MÅNAD NUUUUU!!! ;D;D

SÄLEN 2010 vi kommer.. tagga tagga tagga brudar.. :)

Kommentarer
Postat av: Liza

va kostar det då? Jävlar va jag alltis ha velat göra det:!!

2009-10-19 @ 15:53:04
URL: http://olssonliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0