ännu en dag med hosta och snorande..

godmorgon!

kan börja med att berätta att kvällen igår blev jätte mysig, hemmagjord pizza o filmmys tsm med mamma. brorsan skulle vart med också men han var ute o härja som vanligt han.. så de var mysigt inte ofta det händer..

nu ligger jag här hemma o nyser, snorar o hostar för mig själv, jävla förkylning säger ja bara ;o
men men får fortsätta kurera mig, måste iaf vara piggare tills på onsdag för då ska vi ju dansa igen, och de missar jag bara inte.. vad ska man göra idag ttro? är de nån mer som är sjuk som kan hålla mig sällskap eller? ;) de vore ju nått kanske..

ne, nu ska ja se om de finns nått bra på tv:n, tror knappast de men då får de bli en film ist. ha en bra dag o hör av er om ni är sjuka o vill ha sällskap, bara ni inte har svininfluensan xD hehe!

puss & kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0