bio besök..

hejsan!

har vart lite dålig på uppdateringen nu igen, fy mig! men men kan bli så ibland, ni får ursäkta mig..
Iaf idag blev det ingen skola för dumma louise försov sig.. hade ställt klockan o när den väl ringde så stängde jag av den o tänkte att ja kunde ligga 2 min till innan ja gick upp.. tror ni de funka? ja vaknade klockan 10 och mobilen var död.. haha x') så idag har jag solat vart hos doktorn o nördat mig lite ist.. nu ska jag snart bege mig in till staden för att se på bio med malin o felicia. Vi tänkte att vi skulle se uppföljaren till män som hatar kvinnor alltså flickan som lekte med elden. hoppas på att filmen är lika bra som den första, då blir har filmen levt upp till mina förväntningar. men det får ni veta imorgon eller sent sent ikväll :) ska nog göra mig klar nu för bussen går om 20 min, vad jag ska göra när ja kommer hem igen vet jag inte än men de får vi ta då.

ni får ha en jätte bra fredagskväll ;p

puss/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0