drömmar går i uppfyllelse

hej på er,

nu är även helvetesdagen över med världens värsta lektioner någonsin. men jag kan säga er att konstigt nog gick även denna dagen riktigt fort. vilket är skönt när vi har så dryg dag. tog iaf halv 5 bussen hem till grums och väl framme satte vi oss för att vänta på den bussen som går över orrby men kände då att pizza skulle vara riktigt gott så de fick bli en pizza tsm med linda o sofia :) riktigt gott! var så himla hungrig så den satt fint.

men nu över till dagen bästa nyhet, på bussen hem förut ringde siri till emma och berättade att hon hade ringt till dansstudion i stan och hört om vi kunde börja i street gruppen nu snart. Vi hade en himla tur dom ska börja en helt ny street grupp nästa onsdag så vi skulle skynda oss in med en anmälan imorgon så vi hoppas nu på att vi kommer med. För som ni kanske kommer ihåg så skrev jag för ett par veckor sen att jag alltid velat börja med dans, och nu fick jag med miog tre av mkk brudarna. Så nu ska jag emma siri och felicia förhoppningsvis börja med streetdance på onsdag ;);) fy fan va gött, äntligen!! Vi håller tummarna nu stenhårt på att vi kommer med i gruppen bara.



imorgon är det soft dag i skolan också, media hela dagen och vi ska ta redaktionskort imorn :) hehe!
ja men jag har nog inte så mkt mer att säga nu så jag sätter punkt här.

puss & kram / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0