en vit helg

hej bloggen!

då vare söndag igen då och man sitter hemma o inte gör ett dugg vettigt. men de är väl som vanligt på söndagar, den dagen är egentligen till för att man inte ska göra ett dugg, men va tråkigt de blir då. Film o myspys är min önskan denna söndags eftermiddag/kväll men den går nog inte i uppfyllelse idag heller. himla oflyt hela tiden ;) hihi!


bjuder på den, mkt kärlek till er pojkar <3

måste bara tillägga att ja har vart riktigt duktig denna helgen inget party för min del, eller jo nu ljög ja, fest hare bleve med i ett nyktert tillstånd och alltså inget drickande :) är stolt över att ja tog mig en vit helg nu.. har vart riktigt skönt om ja tänker efter.
imorn äre skola som gäller igen, puh så tråkigt. men de är bara o kämpa på..

just för tillfället kan jag faktiskt erkänna att jag sitter här o är riktigt mätt, har nyss tryckt i mig lite mat. kebabrulle fick de bli idag, mums! x')
nu blir det lilla godispåsen som kommer fram xD



pusss :*

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0