helgen som gått

hej!

nu har snart helgen sprungit förbi också. den har gått otroligt fort.
den har bestått av endast slapp och utvilande, och en massa små barn.. hehe ;)
fredag - söndag har jag vart med felicia hos hennes syster och vi har som sagt inte gjort så mkt.
Vart ovanligt trött denna helgen, igår var vi svintrötta redan vid 21:00 vilket inte är likt mig. Är en nattmännsika egentligen men tydligen inte under den här helgen. Kan kanske bero på att vi har vaknat vid 9-10 tiden på morgonen av att små barnen gapar o skriker o vill att man ska vakna. men sånt är livet när man har små barn i närheten, smällar man får ta. kan ju vara skönt att komma upp i tid ibland på helgen också. :)
Idag söndag ska jag med felicia och kolla på en lägenhet på solbergsgatan vid 18 tiden och sen blir det kanske barnkalas i åshammar ;) hehe! Hampus blir 3 år på tisdag så han ska firas idag. Ännu mera småbarn idag alltså.

Nu sitter jag hos carolina och här är det fullt hus, 7 ungar med föräldrar, hehe!
nu har jag inget mer att säga er så sätter punkt här.

   

puss & kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0