måndag..

hej!
sitter här hemma ensam nu, felicia gick med mig hem efter skolan så hon har hållt mig sällskap tills nu men nu gick hon hem. Sitter här o laddar stenhårt inför humletorp imorn.. eller inte!! Usch inte taggad för fem öre på de faktiskt. men men bättre än vanliga skoldagar.
Imorn drar äntligen lite bra tv serier igång igen, Andra avenyn och idol närmare bestämt.. Gud va ja har längtat till att andra avenyn ska börja igen, så jävla bra serie så de är inte klokt :) så de är bra.

En till riktigt rolig sak är att på onsadg när vi kommer hem från humletorp äre dags för mig emma siri och felicia att börja med streetdance på dansstudion, fan va kul dfe ska bli att äntligen få komma igång med nått. Riktigt gött att vi tog tag i de.. Kommer dock vara bra sliten på onsdag kl 20:00 när vi ska dansa men slämmar man får ta.



Nu ska jag lägga mig här o kolla en film tror ja, step up 2 kanse ;) vore ju en passande film med tanke på streetdance. grymt bra film på tal om den.. har inte ork till att göra så mkt mer. Packa måste ja göra också men de får vänta.. hehe!

Ni får ha en fortsatt bra kväll,
puss & kram / Louise

Kommentarer
Postat av: josefine

så jävla bra. sett den filmen minst 20 ggr, & jag överdriver inte! :)

2009-09-15 @ 11:32:59
URL: http://kjellstromj.blogg.se/
Postat av: louise

Ah den är sjukt bra.. har också sett den miljoner gånger, men den är lika bra varje gång :)

2009-09-15 @ 11:46:15
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0