skolkort..

hej bloggen!

idag har vi tage skolkort i skolan som sagt, och vi hoppas på att det blev riktigt bra ;) haha! vi var ju grymt snygga måste ja ju få säga iaf. sen har vi väl inte gjort så mkt mer idag än o gjort maskar på bilden. Vi får ju jobba med vad vi vill på tisdagar som ni kanske kommer ihåg så inte hänt värst mkt nu, kan bero på att vi inte har fått så mkt vi kan jobba med än.
efter skolan körde emmas bror hem oss så vi slapp åka bussen, snäll han (a) de är inte varje dag man åker en högerstyrd bil heller ;) de va lite fränt faktiskt.

Vad händer annars idag då? jo jag kan säga att de är inte värst mkt hade velat träna eller nått idag men ja orkar inte de känner ja, så ja sitter här nu o äter choklad och inväntar kvällens idol och andra avenyn.. har inte värst mkt att göra med andra ord så ja bjuder er på lite bilder från dagen som gått :)

titta och njut ;)



min söta sofy <3


siri goes hot :) <3


sweety <3


porr på er <3


kärlek på hög nivå <3


och sen mina älskade flickor i ett väldigt seriöst
kort. Ni betyder så mkt, ni är bara för bäst <3
Jag Älskar er <3






den får avsluta detta inlägg, tack för idag flickor alltid lika roligt tsm med er..

puss/ Louise




hoppas du förstår mig nu.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0