söndag och jag är sjuk :(

hej på er!

fredagens utgång blev bra :) hann inte vara med mina flickor så länge men  det va trevligt den stunden det varade. åkte till vålberg och avslutade natten där.
Vaknade upp på lördagen och var sjuk som bara den, tät näsa och världens hosta, så det var bara hem o lägga sig o kurera sig de i ensamheten. Det var inte en jävel hemma så ja låg hemma hela kvällen själv igår :( ganska tråkigt, hade inte vart fel med ditt sällskap. :/ men men!!

Nu ligger jag i soffan hemma och kollar på idol :) har redan sett alla avsnitt men kan vara kul att få lite återblickar på vad det är som kommer med nu detta året.. ni ska få se mina favoriter nu tänkte ja ;p












vilken kille han är ;) (y)



hahahha xD snacka om grundlurade.. ja trodde  nästtan dom va seriösa ja med först.

nej nu ska ja fortsätta se idol här, nu har ni fått se några klipp iaf ;)
puss & kram / Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0