torsdag..

ursäkta min kassa uppdatering, men som ni kanske har läst eller vet på annat sätt så har jag ju vart med skolan i humletorp och spelat in film under tisdag och onsdag, så har inte haft någon dator att skriva ifrån och ingen tid för den delen heller. Filminspelningen gick riktigt bra och tror att treorna kommer få ihop ett riktigt bra resultat ;) hoppas vi på iaf. (y) Var hemma i karlstad vid 18:00 igår igen och då var det bara och käka och sen stod det street dance på schemat. första lektionen avklarad nu med andra ord och det var riktigt roligt, dock lite svårt att hänga med i början men det var det ju för alla. man lär sig med tiden och tror att detta kommer bli super kul verkligen ;p så nu ska ja försöka hitta ett par riktigt bra dansskor i veckan så jag är redo inför nästa onsdag, för de va inte de lättaste att dansa street i strumpor kan jag lova er.

Nu ligger jag här o inväntar idol, verkligen roligt att det har drage igång igen också :) äntligen finns det lite o se på tv:n igen.. bara en kvar nu så får avrunda här för ska försöka fixa iordning lite gott till de tänkte jag. ha en bra kväll :)

just det, imorgon ser det ut som det blir party också.. grabbarna håller på o fixar för fullt så vi får hoppas på att det blir av, riktigt sugen nu faktiskt. ser ut som de blir vålberg eller grums :) det återstår att se helt enkelt. jag håller stenhårt tummarna kan jag lova (a)




puss / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0