träna träna träna..

hejsan!

rätt så störande att ja är sjuk än, blev sämre igen igår efter dansen.. vilket jag nästan anade att ja skulle bli. men nu på dagen känner ja mig ganska pigg igen.. köpte ju skor och kamera igår också blev även ett par nya mjukisbyxor :) riktigt nöjd med köpen.
 

  

dom här skorna blev de, och jag kan säga att ja är riktigt nöjd. hur sköna som helst att dansa i och assnygga ;)

som ni ser så är ju öven bilderna i mycket bättre kvalite vilket betyder att mina nya kamera funkar utmärkt.. (y) nu kan jag äntligen få ta lite bra bilder igen :)

mycket steg och dans i mitt huvud nu, ska försöka sätta den här koregrafin någorlunda nu tänkte ja. 



här har ni låten vi dansar till för tillfället :)
riktigt skön att dansa till faktiskt!!

Nej nu ska ja öva lite mera, ha en bra dag..

love/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0