värmlandstrafik, vilket skämt!

hallå,
redan onsdag, veckan springer iväg vilket är bra :) hehe!
ännu en skoldag avklarad och även denna långa skoldagen gick fasansfullt fort tyckte ja.
något mer än skolan har ja inte hunnit med idag, när ja kom hem vi 17 tiden blev det soffhäng med en gång kan ja lova, jätte trött och huvvet värkte. så ja har låge här sen ja kom hem nu och blir nog inte mkt mer än så som händer idag ;)

över till nått helt annat, värmlandstrafik, vad fan är det för skit? ärligt talat.. jag får ryck på allt som har med det o göra, bussar, tåg, tider o allt vad de nu är. Det är alltid nått krångel med bussarna. hur många gånger har man inte fått ståt o väntat på bussen i ca 10-20 minuter extra från den tiden den egentligen skulle vart på plats? och hur många gånger har det inte hänt nått annat med bussen så man måste byta buss? fy fan va trött ja är på de.
som idag, imorse så missade jag bussen med ca 1 minut, ja men då går det ingen mer förän om en timme de är också kasst att de inte går fler bussar in till stan när alla ungdomar ska till skolan, alla bussar är ju proppfulla varje dag och man måste stå vissa gånger eller sitta bredvid nån äcklig gubbe som luktar svett o äckel. usch! sen hände även en till lite insedent förut när vi skulle åka hem. Då kommer det allid en extrabuss också för att det är så fullt vilket är rätt smart av värmlandstrafik för en gångs skull men iaf då stannar bara extarbussen och den vanliga åker bara förbi. s¨klart så blir man sur eftersom bara extra bussen går till grums busstation. men vi tänkte ah ja vi får väl byta i grums då. men vad tror ni händer då? jo bussjäveln åker innan extrabussen kommit fram så vi som skulle längre inte fick åka med. åhh ja blev så jävla förbannad, de va fan droppen tänkte ja. ska stämma erat jävla bussbolag. VÄRMLANDSTRAFIK ta er i röven.. ;o
nu vet jag att ja klagar väldigt mkt här men blir så sur på de, jag är även glad över att vi har buss så vi tar oss till skolan o att vi får busskort så vi åker gratis de är super bra men när allt krånglar så tappar man tålamodet till slut, de va precis vad ja gjorde idag... och jag vet att jag har en nära vän som har samma åsikter som mig om de här så nu är vi två kan ja medela dig ida ;) haha!
ni får ursäkt min långa klagotext om värmlandstfarik men nu vet ni vad ja tycker..




nu hör jag att mamma står o skär o vispar nått i köket kan de vara fruktsallad på G igen kanske ;) de skulle sitta fint. ska kolla efter nu.

Ha en bra dag, puss / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0