in the ghetto

spelas nu högt i högtalarna och jag sjunger med som vanligt, nog tur ingen hör mig nu :p



jag kom hem för ungefär 25 minuter sen och har redan hunnit med att slänga i mig lite mat och packa inför morgondagen har till och med hunnit med att kolla facebook, mig är det spid i dag.
ska nämligen ta bussen till en kompis vid 6 så därför jag har stressat mig igenom allt detta.

dag 2 avklarad på praktiken också, jag och ida håller på med ett eget projekt som kommer att sändas i radion så småning om, det ska bli kul att se hur slutresultatet blir. Jag kan säga att det är verkligen inte samma mediatänkande som på skolan som gäller utan nu är vi uppe på mycket högre nivå och det är riktigt svårt ibland att komma med egna nya ideér. men vi kommer nog ha lärt oss en hel del efter 5 veckor vilket känns riktigt kul. det är väl det en praktik är till för eller vad säger ni?

nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dags att gå ut till bussen igen.
Hoppas ni haft en bra dag i det super härliga vädret, nu har det dock börjat regna :/
men vi hoppas på fint imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0