God Jul!

Hejsan!

Idag är det julafton och jag älskar det.. Det är så mysigt och trevligt. Men känns tyvärr inte riktigt som julafton det 'r tråkigt. Men imorse började vi med en riktigt nysig julfrukost med gröt, skinksmörgås och ägg. Och vi fick även öppna massor med paket. Jag är riktigt nöjd över julklapparna hittils.

 

Nu sitter jag och mamma och tittar på kalle ankas jul och tar en öl, medans vi väntar på att mormor ska komma och hämta oss. Vi firar julen hemma hos min morbror i år igen tsm med mormor  och morfar och stänkarn såklart..

Det ska bli gott med julmat nu snart faktiskt, är riktigt hungrig.

 

 

Hoppas ni får en trevlig julafton allesammans!

GOD JUL!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0