Julfotografering.

Hejsan!

Vaknade med ida bredvid mig imorse. Vi gick upp och tog bussen till skolan vid 8, vi pallrade oss ut i 16 minus grader med fullt med julpynt med i kassar. Vi skulle ju nämligen fota julbiler idag. Det har blivit som en tradition i vår klass att vi tjejer fotar julbilder varje år. det är riktigt roligt och det blir riktigt fina bilder. Det blev det idag också och vi hade kul. Jag visar er någon dag när jag fått bilderna.

 

Just nu sitter jag här hemma i soffan och försöker värma mig under en filt. Det är så himla kallt. Jag har inte varit hemma så länge. Men har iaf hunnit laga mat åt mig och min bror och nu väntar jag på min underbara andré. Jag sover hos honom inatt, ska bli jätte mysigt. Jag älskar verkligen honom mest av allt. Han är så underbar och go. <3

 

Jag just precis nu, ska gå ut i kylan nu igen när ja väl fått upp värmen.
här ser ni sminkningen jag hade på julbilderna också, fick bli röda läppar och lite glitter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0