Julklappar..

Hejsan!

Sitter hemma hos min pojkvän just nu, ska sova här inatt igen. Vi hade så himla mysigt igår så jag ville inte lämna honom idag. Vi har precis packat in lite julklappar ocg lagt på sin plats under granen. Nu tänkte jag ta en dusch och sen ska jag bara mysa resten av kvällen. Jag kan knappt gå normalt så det är ju lika bra att jag ligger och tar det lugnt.

 

Vi spelade nämligen poängbrännboll på idrotten idag och jag lyckades dra i knät så att jag fick halta tillbaka och sätta mig en stund. Sen efter det så har det bara blivit värre. Nu kan jag knappt gå och knät är svullet och det gör jätteont. Så jag ringde faster sjuksköterska och frågade vad jag skulle göra. Så nu har min underbara pojkvän pussat på skadan och lindat in mitt knä i ett knäskydd så nu känns det redan lite bättre.

 

Känns dock inte så bra att ja skadat knät så när jag redan har en gamal fotbollskada i knäna. Men hoppas att det blir bättre snart. Får väl hoppas att jag orkar gå på det imorn :p

 

Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0