börjar lovet med att gymma!

sitter i skolan nu, slutar om 10 min då ska jag och ida gå till njoy och gymma en stund. ska bli så skönt att få ta ett träningspass. efter det så ska vi gå tillbaka till skolan och fota lite i studion, vi tänkte att vi skulle försöka få till lite snyggare billder till bloggen. så vi får se hur det går med det.

ikväll vet jag faktikskt inte vad jag ska hitta på, felicia ville att jag skulle vara med på vinkväll men vet inte om jag vill de, känner för att spara pengarna till branäs nästa vecka.

går ju även på lov nu om 10 min, och det kan jag lova er att det sitter jävligt bra nu. ska blir så skönt.
Jag är även väldigt taggad på BRANÄS nu kan jag lova, fan va kul vi ska ha..

nej nu ska jag avsluta, fick bli ett kort inlägg nu. hörs ikväll!

  





va bara tvungen att slänga in dom här också, gud va små vi ser ut ;D hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0